Tento výtvor poháněný motorem V-12, založený na modelu Ferrari 812 GTS, spadá na vrchol a amy jsme z něho vedle. Musíte to předat Mansorymu, protože výtvory oblečení nejsou nikdy nudné. Polarizace, určitě. Ale nikdy nuda. Ve skutečnosti je drzost roztomilá. Vezměte si nový model 2021 Mansory Stallone GTS – žádný vztah k tomuto muži, ale nějaký vztah k předchozím Stallones , jako je například 812 Superfast , který debutoval v roce 2018 na ženevské výstavě . Pro rok 2021 získává toto auto protějšek typu Stallone GTS. Stále vychází z modelu 812, i když verze GTS , je to … něco jiného.

Ale není to tak extrémní jako několik zvyků Mansory, které jsme nedávno viděli. SUV Mansory Coastline (Rolls-Royce Cullinan) a Venatus (Lamborghini Urus) nás šokovaly, zatímco Cabrera (Aventador SVJ) vyvolala smíšené reakce zaměstnanců. Stallone GTS není pro každého, ale je pravděpodobně méně kontroverzní než kterýkoli z ostatních modelů Mansory.

Udělejme si krátkou vteřinu, abychom si připomněli, co je pod úpravou Mansory: Ferrari 812 GTS, první sériově vyráběný kabriolet s pohonem V-12 od Maranella po několik desetiletí. Jeho dvojče s pevnou střechou, 812 Superfast , nás během testování ohromilo svou rychlostí, když potřebovalo pouhých 2,8 sekundy k dosažení rychlosti 60 mil za hodinu a 10,4 sekundy k překonání čtvrt míle. Sakra. Většina z Mansoryho ošetření je mnohem extrovertnější než téměř krotký originál, kdy Stallone vyklíčí vyztužený blatníkový otvor, mohutné zadní křídlo a malé vertikální aero-lopatky stoupající nad přední rozdělovač. Není to ale nic, co byste od speciální speciální edice zaměřené na jiné tratě neočekávali, a vše je odvážné, ale dovedně implementované. Z barvy Daytona Grey vychází několik modrých akcentů, které trochu naznačují, co je uvnitř.

Pokud jde o výkon, Mansory tvrdí, že má sílu díky laskavosti a novému výfukovému systému, který poskytuje celkem 830 koní – což je pravděpodobný nárůst o 41 koní oproti sériovému 812 GTS.