Jeep má několik triků pro koncepční vozy, které mají své příslovečné rukávy pro velikonoční Jeep Safari 2021 v Moabu v Utahu, který začíná 27. března. Konkrétně značka plánuje odhalit elektrickou variantu svého kultovního Wrangleru , který se může jmenovat „Magneto“ „poté, co byl dříve označován spíše netvořivým názvem konceptu Wrangler BEV – nebo bateriového elektrického vozidla.

Pravděpodobně jedno z mnoha koncepčních vozidel, které Jeep pravděpodobně přinese na každoroční off-roadovou akci – nebo v tomto věku koronavirů, možná jen digitálně odhalí událost – Magneto / Wrangler BEV staví na plug-in benzinu 4×21 Jeep Wrangler 4xe -elektrický hybrid . Na rozdíl od modelu Wrangler 4xe, který se pro motivaci spoléhá na dvojici elektromotorů a přeplňovaný čtyřválcový motor o objemu 2,0 litru, koncept Wrangler BEV vylučuje z rovnice plynový motor a nese více baterií.

Kolik motorů koncept Magneto používá, zůstává trochu záhadou. Výřez koncepce odhaluje tradičně vypadající převodovku a převodovku, jejichž kombinace přenáší sílu z hnacího ústrojí na přední a zadní nápravu. Jinými slovy se zdá, že koncept Wrangler BEV nevyužívá jednotlivé přední a zadní motory, jak je běžné u elektrických vozidel s pohonem všech kol , včetně nadcházejícího modelu 2022 GMC Hummer EV . Na druhou stranu si nejsme jisti, že by dávalo smysl fyzicky zabalit elektromotory na pevné nápravy Jeepu – to by byla spousta neodpružené hmoty a nápravy by byly obrovské.

Ukázkový obrázek elektrického konceptu Wrangler ukazuje několik vnějších rozdílů mezi ním a jeho plynovými, naftovými a benzínově elektrickými protějšky Wrangler. Nejpozoruhodnější změnou se zdá být sedmimístná mřížka chladiče BEV, která podle všeho postrádá jakékoli formální otvory a možná obsahuje výrazné světelné prvky. Podobně obrázek ukázky ukazuje, že koncept BEV využívá jako základnu čtyřdveřový styl karoserie Wrangler s dlouhým rozvorem, což dává smysl vzhledem k fyzické velikosti elektrických bitů konceptu.