Měli byste zvážit V60 Cross Country před podpisem smlouvy o Audi A4 Allroad nebo Subaru Outback? Stejně jako Subaru Outback je zdvižený vůz s estetickými úpravami, aby vypadal robustněji, dílčí značka Volvo Cross Country používá podobné zacházení pro vozy V60 a V90. Standardní modely V60 jsou až o 2,5 palce nižší a dodávají se pouze s pohonem všech kol, zatímco model V60 Cross Country stojí o 4500 dolarů více a zahrnuje standardní AWD, aktualizované vyladění zavěšení, jedinečnou přední masku a různé obložení podběhu. Po celé délce předních a zadních dveří je také dlouhý stříbrný obložení. Volvo nám říká, že 70-80 procent všech kupujících modelů V60 skočí na Cross Country. Pokud máte model V60 Cross Country předchozí generace, vězte, že nový je o 5,7 palce delší, 1,6 palce nižší a 1,0 palce širší. Výsledkem jsou mnohem prémiové proporce, díky nimž se současný model V60 Cross Country lépe hodí pro Audi A4 Allroad. Zvednuté vozy Audi i Volvo začínají kolem 46 000 $ a Subaru – s hlavním znakem a odlišnou image značky – se prodává kolem 41 000 $.

Jak Funguje Volvo Ve Srovnání S Audi A Subaru?

Stejně jako u standardních modelů V60 je model Cross Country poháněn 2,0 l přeplňovaným turbodmychadlem I-4 o výkonu 250 k, které je dobré pro točivý moment 258 lb-ft a je spojeno s osmistupňovou automatickou převodovkou. Nedávno jsme popsali toto hnací ústrojí T5 jako „ přijatelné “ a tento dojem u testovacího vozu 2021 zůstává pravdivý. Když jsme testovali model 2020, tento zvednutý vůz dosáhl rychlosti 100km/h za 8,0 sekundy, což je odpovídající výkon. Stojí za zmínku, že dva nejbližší konkurenti Volva jsou podstatně rychlejší. Audi A4 Allroad dosáhne rychlosti 100km/h za pouhých 5,5 sekundy, což je překvapivě rychlý sprint, který je do značné míry umožněn tím, jak se jeho dvojspojková automatická dvojice spojuje se systémem AWD.

Volvo je také pomalejší než přeplňované Subaru Outback XT, jako je náš jednoroční testovací vůz Onyx, který dosáhne rychlosti 100km/h za 5,9 sekundy. Nejste tady kvůli výkonu vozu 600 hp; jinak byste si jeden z nich koupili . Relativní pomalost Volva tedy ve skutečnosti není velký problém. Ani jeho vyladění odpružení, které by stejně jako motor T5 o výkonu 250 k bylo možné označit za adekvátní. Stejně jako téměř každý jiný prodaný nový vůz, který se dnes prodává, ani Volvo nejede tak dobře jako Subaru. Stejně jako Audi vykazuje příliš mnoho odskoku přes nerovnosti a dilatační spáry na dálnici. Žádný z těchto tří vozů nepřinese radost z carvingu jako dobrý luxusní sportovní sedan , ale Subaru nabízí více pocitu z řízení než Volvo.